هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

گلی از بوستان بقیع

ماه رجب , امام باقر (ع) 

 

   فرا رسیدن ماه پر فیض و برکت رجب و میلاد با سعادت امام باقر (ع) گلی از بوستان بقیع را خدمت تمامی شیعیان جهان تبریک عرض می نماییم.  

 

«جابربن یزید جعفى» مى خواست زبان به شکوه گشاید، ولى تو پیش از آنکه سخن بگوید، به او بال بخشیدى تا آسمان خدا را درک کند!

دست هایش را گرفتى و چشم هایش را جلا دادى، جرعه اى چند از جام روشن ولایت در کامش ریختى تا دیگر بدون عشق، نفس نکشد.

«جابر بن عبدالله انصارى»، محو ستاره هایى بود که از لبانت مى چکید؛ محو افق هایى بود که در چارچوب چشمان روشن بینش، طرح کرده بودى. بر بلنداى چشمه هاى یقین و در لابه لاى نفس هاى ماه، آه مى کشید و این، از محبتى بود که روزنه هاى خوشبختى را به رویش باز کرده بود.

«جابر» از شما شنیده بود که:

«هر کس خدا را اطاعت کند و ما را دوست داشته باشد، دوست ماست و هر کس  نافرمانى خدا را کند، محبت ما به حالش سودى نمى بخشد».

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 12:29 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

حسین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 15:49 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

حسین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 17:11 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد