هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

زندگینامه حضرت علی اکبر(ع)

 با سلام 

به در خواست یکی از دوستان که تقاضای زندگینامه حضرت علی اکبر(ع) رو کرده بودند این متن تقریبا مختصر رو برای بازدید شما عزیزان قرار دادیم.  

در ضمن ستاد تبلیغات هیئت محبان حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور در حال جمع آوری و گردآوری یک زندگینامه کامل و معتبر از کتب مختلف شیعی می باشد. اگر بازدیدکنندگان عزیز مایل به همکاری در این کار بزرگ هستند می توانند مطالب خود را از طریق ایمیل زیر برای ما ارسال نمایند. 

  

aliakbar_1003@yahoo.com

زندگینامه حضرت علی اکبر(ع) 

حضرت علی اکبر (ع) فرزند ابی عبدالله الحسین(ع) بنا به روایتی در یازدهم شعبان،سال۴۳ قمری در مدینه منوره دیده به جهان گشود. پدر گرامی اش امام حسین بن علی بن ابی طالب (ع) و مادر محترمه اش لیلی بنت ابی مرّه بن عروه بن مسعود ثقفی است.او از طایفه خوش نام و شریف بنی هاشم بود . و به بزرگانی چون پیامبر اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س)، امیر مؤمنان علی بن ابی طالب(ع) و امام حسین (ع) نسبت دارد.
ابوالفرج اصفهانی از مغیره روایت کرد: روزی معاویه بن ابی سفیان به اطرافیان و هم نشینان خود گفت: به نظر شما سزاوارترین و شایسته ترین فرد امت به امر خلافت کیست؟ اطرافیان گفتند: جز تو کسی را سزاوارتر به امر خلافت نمی شناسیم! معاویه گفت: این چنین نیست.

ادامه مطلب ...

ولادت امام کاظم (ع)

آگاه کردن شیعیان از حوادث ناگوار آینده

حضرت امام موسی کاظم (ع)

وساطت براى شیعیان

از دیـگـر تـلاشـهاى امام کاظم (علیه السلام) در ارتباط با شیعیان وساطت از آنان براى برآمدن حاجاتشان مـى بـاشد. به عنوان نمونه محمدبن سالم مى گوید: زمانى که سرورم موسى بن جعفر(علیه السلام) را نزد هارون بردند، هشام بن ابراهیم خدمت آن حضرت رسید و گفت : سرورم ! در ارتباط با کار من عریضه اى به فضل بن یونس نوشته شده است ؛ از او بخواه تا حاجت مرا برآورد.

ادامه مطلب ...

محرم ۸۹ (منزل آقای غفاری)

  برای مشاهده بهتر عکس ها بر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه save picture as را انتخاب کنید. (size: 1024 * 768)

 

علی اکبر (ع) 

علی اکبر (ع)