هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

انفجار تروریستی در مسجد امام صادق

بر اثر حمله تروریستی به نمازگزاران در مسجد امام صادق(ع) واقع در منطقه «الصوابر» کویت ۱۶ تن شهید و ۷۰ نفر دیگر زخمی شدند.

 

به گزارش شبکه خبری المیادین، بر اثر وقوع انفجار تروریستی در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در منطقه الصوابر در کویت، 16 نفر شهید و 70 تن دیگر زخمی شدند که حال 25 تن از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

روزنامه الاخبار، لبنان گزارش داد که این حمله توسط یک عامل انتحاری و در بین نمازگزاران در حین مراسم نماز جمعه صورت گرفته است به گونه ای که نمازگزاران در حال ادای رکعت آخر نماز بودند که حمله به آنها صورت گرفته است.

این مسجد متعلق به شیعیان کویت است و تصاویر منتشر شده حاکی از شهید و زخمی شدن چندین تن در این انفجار دارد.همزمان با این انفجار تروریستی در کویت در تونس و فرانسه نیز عملیات مشابهی رخ داده است

در فرانسه فردی که درحمله به کارگاه گاز در لیون فرانسه دست داشت بازداشت شد. در این حمله یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.درپی این حمله، صدای انفجار از داخل کارخانه به گوش رسید. پلیس فرانسه از کشف یک جسد بدون سر در این کارخانه خبر داد.

دولت فرانسه درپی حمله صبح امروز، تدابیر امنیتی را در همه مناطق حساس در شهر لیون تشدید کرد.فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در پی حمله لیون اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ترک کرد و به فرانسه بازگشت.همچنین شورای دفاعی فرانسه در ساعت پانزده به وقت محلی در کاخ الیزه (نهاد ریاست جمهوری فرانسه) در رابطه با انفجار در کارخانه ای شیمیایی در ایزر تشکیل جلسه می دهد

در سومین حمله ، امروز اعضای یک گروه تروریستی به هتلی در شهر ساحلی سوسه تونس تیراندازی کردند.

وزارت کشور تونس اعلام کرد شمار حملات تروریستی به دو هتل در شهر ساحلی سوسه این کشور به نوزده کشته افزایش یافت.

شماری از قربانیان این حمله تروریستی از اتباع دیگر کشورها هستند.منبع :خبر آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد