هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

ولادت امام مهربانی ها

دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت 


جایی ننوشته است گنه کار نیاید


سلام  امام بزرگوار و مهربان ،................راستش را بخواهید میخواستم  خیلی چیزها بنویسم  برایتان ولی  اخر  بگویم رویم نمیشود ،بلد نبودم،لیاقت نداشتم و ...چه بگویم؟شاید شما مرا لایق ندیدید و  از من روی گرداندید که زبان گفتن و نوشتنم الکن شد ولی نه زبانم لال شود اخر شما که دلسوز و چراغ هدایت  اغیار و بیگانگان  و ساده بگم همه و همه اید امکان ندارد که این بنده ی کوچک را رها کرده باشید هر چه نباشد به زبان که میگویم دوستدار شمایم پس اشکال کجاست ؟؟؟خوب که فکر میکنم میبینم چیزهایی دستگیرم شد،وقتی گناه تمام افکار و اعمالم را محاصره کرده چطور میتوانم  برای تان خرج شوم  دست شما دایم برای نجات من به سویم می اید و من غرق در گرد باد وسوسه ها  دایم از شما دور و دور تر میشوم و باز این شمایید که مرا رها نمیکنید ،و باز من...،ولی امید دارم  چون  میدانم بالاخره  شما مرا از طوفان نجات خواهید داد.


وعده ی دیدار ما مشهد کنار پنجره فولاد

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 14:48

سلام نشون میدید که میتونید تاثیر گزار باشید

امیر حسین جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 22:53

سلام انشاالله ما هم در کنار شما تو حرم با صفای آقا

منتقد پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 11:08

مشهد بهشت عاشقاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد