هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

هیئت حضرت علی اکبر (ع) شهرستان راور-کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) شهرستان راور

عکس مذهبی - مداحی - مولودی - زندگینامه ائمه - شهر راور و غیره

یا مهدی

روز جمعه  شد و دلبر  نیومد... 

 

مثل همه  ی غروب جمعه ها باز دلم گرفت پیش خودم گفتم کاش الان جمکران بودم و یه دل سیر به حال خودم گریه  میکردم آخه آقا تا کی  باید به خاطر  بی لیاقتی ما غایب باشه خدایا... 

تنها  کاری که الان به فکرم رسید این بود که لااقل قالب وبلاگ و عوض کنم عصر جمعه ای  امیدوارم که راضی باشید منتظر  نظرات  شما هستم. 

 

غمی به وسعت دریای بیکران دارم


هوای گنبد زیبای جمکران دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
ابوالفضل شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 12:15

سلام خسته نباشید...عالی بود...قالب وبلاگتون واقعازیباست

نوکر شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 12:38

این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم تو شنبه هم می آیی

؟؟ شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 12:38

قالب جدید وبلاگتون خبیلی قشنگه

قرآن موضوعی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 08:14 http://absalmdar.blogsky.com

انسان دلی دارد که از حق خبر دارد امان از غروب جمعه موفق باشید

حسین سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:54

تیغ وتیرونیزه روی بیت بیتت جا شده طعنهوزخم زبان قدتوراخم کرده است قد تو حالا شبیه مادرم زهرا شده ان قدر روی تنت شمشیرونیزه تاخته قدتورعنای من رعناترازطوبی شده کوچه.سیلی.میخ درمعنا شده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:56

منتقد پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 11:04

راستی که حال و هوای ما جای بسی انتقاد دارد

حمید جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 10:48

سلام شاید همین روز جمعه بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد